Відповіді на запитання

Як оплатити онлайн замовлення?

Оплата може бути здійснена двома способами:

-        Онлайн оплата за допомогою сервісу Platon. Ви можете ввести всі необхідні дані карти та підтвердити платіж.

-        Оплата менеджеру за реквізитами. Якщо ви обрали цей спосіб оплати, менеджер зв’яжеться з вами в одному з месенджерів (Viber, Telegram, Whatsapp), СМС чи електронною поштою та надішле реквізити для оплати замовлення.
 

Як оплатити замовлення зі способом доставки «самовивіз з магазину»?

Якщо Ви обрали спосіб доставки «самовивіз з магазину», то продавець зв’яжеться з Вами в одному з месенджерів (Viber, Telegram).  Після того, як продавець-консультант звірить наявність замовленого товару, він надасть Вам реквізити для оплати або запропонує оплатити товар безпосередньо в магазині готівкою або картою.
 

Який термін доставки?

Термін відправки у звичайному режимі роботи складає 1-3 дні після підтвердження оплати менеджером. Замовлення, що оформлені в період масштабних знижок, можуть бути відправлені протягом 2-5 днів (у виключних випадках можливі більші затримки, проте менеджер буде інформувати про таку ймовірність).

 

Які гарантії, що у вас оригінальна продукція?

Ми  співпрацюємо виключно з офіційними дистриб’юторами косметики, а також самі є офіційними дистриб’юторами деяких брендів в Україні.  Ми несемо відповідальність за оригінальність нашої продукції та маємо необхідні документи, що підтверджують нашу співпрацю з брендами (підтверджуючі документи надаємо на вимогу).
До власних брендів дистриб’юції Sisters по Україні належать: Rated Green, Сurly Shyll, Bjorn Axen, AnillO, MKS - eco, Curly Angels та ін.,  а також бренди компанії WishCompany (By Wishtrend, Dear, Klairs, I’m From). Наша репутація дня нас дуже важлива, тому на нашому сайті/в додатку ви знайдете безліч живих відгуків від клієнтів про придбаний товар.

 

Чи можна отримати постійну знижку?

Так, у нас діє накопичувальна система знижок. За цією системою кожен зареєстрований клієнт має можливість отримати персональну знижку від 3% до 10%.
Персональна знижка буде зростати в залежності від накопиченої суми покупок.
Система накопичення єдина для онлайн та офлайн покупок, ідентифікація клієнта відбувається за номером телефону. Більш детальну інформацію можна переглянути у персональному кабінеті в додатку або на сайті.

 

Мені подарували сертифікат на покупки у Sisters, як його застосувати?

Сертифікат можна використати для покупок онлайн або у фізичних магазинах Sisters. Для застосування сертифікату на сайті чи у додатку Вам потрібно ввести номер сертифікату у коментарі до замовлення. Менеджер активує Ваш сертифікат та відніме його номінал від загальної суми покупок. Щоб використати сертифікат у магазині Вам потрібно пред’явити його продавцю.

 

Чи можу я замовити косметику за кордон?

Так, ми відправляємо товар за кордон сервісом доставки Укрпошта. Для оформлення такого замовлення Вам потрібно вказати в коментарі до замовлення, що потрібна міжнародна доставка. Менеджер зв’яжеться з Вами та надасть всю інформацію по доставці у певну країну.

 

Чи можна повернути/обміняти товар?

Згідно Додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1996 року №172: парфюмерно-косметичні вироби; розчіски, гребінці та щітки масажні обміну (поверненню) не підлягають.

Проте ми йдемо на зустріч нашим клієнтам і готові обміняти/повернути товар протягом 2 днів після отримання товару у таких випадках:

-        Товар неналежної якості;

-        Вміст посилки не відповідає опису вкладення ( відмінність об’єму, кольору, кількості тощо);

-        Товар повністю укомплектований, а його пакування повністю збережене;

-        Товар саме той, що був придбаний у нашому магазині;

-        Товар не був у використанні.

Для цього Вам потрібно звернутися до менеджера сайту за контактами вказаними у нас на сайті чи у чат в нашому додатку.

У випадку обміну/повернення послуги доставки сплачуємо ми або клієнт в залежності від причини повернення/обміну.

 

Sisters