Як робити замовлення

  1. Увійдіть або зареєструйтеся на сайті

    Реєстрація не обов'язкова для оформлення замовлення, проте ми виділяємо ряд переваг для зареєстрованих користувачів:

    • Можливість відслідковувати статуси замовлень в особистому кабінеті.
    • Система лояльності, за якою нараховується персональна знижка у розмірі від 3% до 10% в залежності від суми покупок.
    • Можливість формування списку бажань з товарами, які вас зацікавили.
    • Перегляд списку придбаних товарів.
    • Доступність функції “Повідомити про наявність” за допомогою автоматичного SMS повідомлення.
  2. Знайдіть товар і додайте його в кошик

    Щоб знайти потрібний товар, скористайтеся пошуком або каталогом товарів. Для зручності товари у каталозі розділені на 5 розділів та поділені на категорії і підкатегорії. Окрім того, товари можна відфільтрувати за брендом, статтю, країною та потребою.

  3. Оформіть замовлення

    Для оформлення замовлення потрібно:

    1. Перейти в кошик та переглянути обрані товари та їх кількість, за потреби відредагувати;
    2. Натиснути на кнопку “Оформити замовлення”;
    3. Ввести ваші контактні дані, за потреби ввести дані іншого отримувача, активувавши поле “Інший отримувач”;
    4. Вибрати спосіб доставки та оплати (щоб ознайомитись детальніше, перейдіть на сторінку Оплата та доставка);
    5. Відправити замовлення в обробку за допомогою кнопки “Підтвердити замовлення”.
  4. Оплачуйте та відслідковуйте замовлення

    У разі успішного оформлення замовлення на екрані з’явиться повідомлення з номером замовлення та прийде лист-підтвердження на електронну пошту, вказану в замовленні. Якщо на екрані не висвітився номер та ви не отримали лист-підтвердження, будь ласка, оформіть замовлення повторно!

    Якщо ви здійснили онлайн оплату, ми не будемо вам телефонувати для підтвердження. Ви отримаєте SMS повідомлення, де будуть вказані терміни відправки.

    Якщо ви обрали спосіб оплати на розрахунковий рахунок, очікуйте зв’язку з нашим менеджером.

    Для зареєстрованих користувачів є можливість відслідкувати статус свого замовлення у персональному кабінеті. Після передачі вашого замовлення перевізнику, статус буде змінено на “Виданий”.

    У разі виникнення питань, зверніться до наших менеджерів за номерами, вказаними на сторінці Контакти.

  5. Отримуйте замовлення та залишайте відгук про товар

    Ми будемо раді, якщо після отримання товару ви поділитесь своїм користувацьким досвідом. Для цього залишайте відгуки на товари зі свого замовлення у нас на сайті. Найактивнішим дописувачам відгуків ми щомісяця даруємо подарунки.

  6. Повертайтесь до нас знову!

Sisters